17.02.2015
II Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych: „Nowe Horyzonty – Firmy Rodzinne wobec zmian”.
Tematyka firm rodzinnych nabiera coraz większego rozpędu w polskiej gospodarce: prowadzone są badania, powstają kolejne raporty i artykuły dotyczące ich strategii, wartości, czy procesu sukcesji. Firmy rodzinne dużo lepiej radzą sobie w kryzysie, jednak mimo to 70% z nich może nie przetrwać transferu do II pokolenia. Naprzeciw potrzebom właścicieli i sukcesorów firm rodzinnych wychodzi II Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych „Nowe Horyzonty – Firmy Rodzinne wobec zmian”, wydarzenie poświęcone rozwojowi przedsiębiorczości rodzinnej, która jest filarem światowej gospodarki.
Objęliśmy patronat nad Kongresem.
Prelegenci tegorocznego kongresu to przedsiębiorcy – właściciele i zarządzający najbardziej rozpoznawalnych polskich i zagranicznych firm rodzinnych (m.in. Pani Teresa Medica, czy Suempol), managerowie – autorzy niezwykłych przemian (m.in. Hansgrohe), doradcy i badacze (dr Herwig Friedag z Berlina oraz Marta Widz z St. Gallen) – znający najświeższe trendy pojawiające się na rynku firm rodzinnych. Wszyscy chętni dzielić się swoim doświadczeniem, przeżyciami, historiami, o których nie przeczytasz w żadnej książce, nie nauczysz się na żadnym kursie. To wiedza bezcenna!Nowe horyzonty jakie otwierają się przed firmami rodzinnymi wymagają zdecydowanych działań. Na tym kongresie dowiesz się jak:
- zinterpretować i wykorzystać szanse stające przed Tobą i firmą,
- jakie rozwiązania z zakresu profesjonalizacji zarządzania pomogą rozwinąć firmę,
- jak wprowadzić firmę rodzinną na rynek zagraniczny i utrzymać swoją tożsamość,
- jak zapewnić długowieczność swojej firmy rodzinnej,
- jak przejść efektywnie sukcesję.
Stań się częścią jednego z najlepszych wydarzeń dla firm rodzinnych na świecie! Zapisz się już dziś!
Międzynarodowy Kongres Firm Rodzinnych: Nowe Horyzonty – Firmy Rodzinne wobec zmian
19-20 marca 2015 roku
IBB ANDERSIA HOTEL, Poznań
Organizator:
Instytut Biznesu Rodzinnego
Instytut Biznesu Rodzinnego jest think tankiem zajmującym się pozyskiwaniem i upowszechnianiem wiedzy o firmach rodzinnych w Polsce. Powstał z inicjatywy dr Adrianny Lewandowskiej, zaangażowanej od wielu lat zarówno naukowo, jaki i biznesowo w tematykę przedsiębiorczości rodzinnej. Celem działania Instytutu Biznesu Rodzinnego jest zwiększanie poziomu profesjonalizacji polskich firm rodzinnych, poprzez szerzenie wiedzy, dobrych praktyk, prowadzenie i publikowanie wyników badań naukowych, rozwój i szerzenie wiedzy oraz wymianę doświadczeń krajowych i zagranicznych.