• PL
  • EN
  • szukaj

    Aktualności

    Ruszyła XI edycja Premium Brand



    04.12.2015

    Wystartowała XI edycja projektu Premium Brand, który zbada reputację marek i firm obecnych na polskim rynku. Nabór do najbliższego badania potrwa do 10 lutego 2016 roku.
    Objęliśmy patronat nad projektem.

    Badanie reputacji marki Premium Brand obejmuje rokrocznie ok. 200 marek i firm w 20 kategoriach przypisanych produktom i usługom. Realizowane nieprzerwanie od 2006 roku na grupie co najmniej  5000 respondentów, wyłania marki i firmy cieszące się wysoką reputacją. Najbliższe badanie zostanie przeprowadzone na przełomie lutego i marca 2016 roku. Laureatów – liderów poszczególnych kategorii z najlepszymi wynikami, poznamy w kwietniu 2016 r. podczas gali finałowej projektu.

    Badanie reputacji marki odbywa się na podstawie metodologii  opracowanej przez prof. UW Dominikę Maison, eksperta w dziedzinie badań rynkowych i społecznych oraz założycielkę Domu Badawczego Maison. Pomiar reputacji marki jest przeprowadzany wśród osób znających daną markę lub firmę, które dokonują oceny w pięciu wymiarach, takich jak: zaufanie do marki, referencja (lojalność wobec marki), atmosfera medialna (towarzysząca marce), zaangażowanie społeczne (CSR), wizerunek marki (firmy) jako pracodawcy.

    Na podstawie uzyskanych wyników, dla każdej marki jest obliczany wskaźnik reputacji, który przyjmuje wartość od 1 do 100 punktów. Tytuł Marki/Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand jest przyznawany wyłącznie wtedy, gdy wskaźnik reputacji wynosi minimum 60 punktów. Każda marka uczestnicząca w badaniu otrzymuje szczegółowy raport, prezentujący jej wyniki na tle konkurencji.

    Organizatorem projektu jest Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand”. Badanie reputacji prowadzi Dom Badawczy Maison na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna. Zgłoszenia marki lub firmy do udziału w badaniu można dokonać za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej projektu pod adresem: www.premiumbrand.com.pl.

    Partnerzy i patroni medialni projektu:

    Zapisz

    Najnowsze artykuły

    W Kijowie odbyła się kolejna edycja konferencji Europe–Poland–Ukraine: Cooperate Together’25

    Kijów, 5 czerwca 2025 r. W Kijowie odbyła się kolejna edycja konferencji Europe–Poland–Ukraine: Cooperate Together’25 5 czerwca 2025 r. w stolicy Ukrainy odbyła się kolejna edycja konferencji „Europe–Poland–Ukraine: Cooperate Together’25”, organizowana przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. Wydarzenie jest kontynuacją autorskiego programu ZPP, realizowanego od 2022 roku, którego celem jest budowanie trwałych i efektywnych relacji pomiędzy […]

    II Edycja Kongresu Zdrowie 360 już za nami – ponad 500 uczestników debatowało o przyszłości systemu ochrony zdrowia w Polsce

    Warszawa, 4 czerwca 2025 r. II Edycja Kongresu Zdrowie 360 już za nami – ponad 500 uczestników debatowało o przyszłości systemu ochrony zdrowia w Polsce Zakończyła się druga edycja ogólnopolskiego Kongresu „Zdrowie 360” organizowanego przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP). Wydarzenie zgromadziło ponad 500 uczestników – przedstawicieli świata nauki, medycyny, polityki, biznesu, organizacji pacjenckich, pracodawców, […]

    Silversi – potencjał do wykorzystania. Okrągły stół ZPP o zatrudnieniu osób 50+

    Jak budować rynek pracy otwarty na doświadczenie, lojalność i kompetencje osób 50+? Jakie warunki muszą zostać spełnione, by Silversi – aktywna i coraz liczniejsza grupa zawodowa – mogli efektywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym? Na te pytania odpowiadali uczestnicy kolejnego spotkania z cyklu „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”, organizowanego przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.

    Dla członków ZPP

    Nasze strony

    Subskrybuj nasze newslettery