ZPP uruchamia agencję prasową pod nazwą Syndykat Mediowy ZPP. Misją projektu jest nieodpłatne dostarczanie mediom (Internet, prasa, radio i telewizja) treści związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz wolnym rynkiem.
Nieodpłatnie będziemy dostarczać: materiały informacyjne z zakresu prawa, podatków, rachunkowości, działalności gospodarczej, wywiady, filmy, video, virale, infografiki, podcasty i inne materiały.
Redakcje, które przystapią do do programu będą całkowicie wolne w wyborze treści, z których chcą skorzystać, a jedynym wymogiem jest umieszczenie podpisu pod wykorzystanym materiałem, który zawiera adres internetowy www.zpp.net.pl oraz poinformowanie nas o publikacji.
Aby przystąpić do programu wystarczy się zarejestrować na stronie: https://zpp.net.pl/pl/Projekty/Syndykat-mediowy-ZPP
Planujemy w ciagu miesiąca zgromadzic około 300 wydawców z całej Polski. Serwis startuje w przyszłym (4) tygodniu.
Aktualności
ZPP URUCHAMIA SYNDYKAT MEDIOWY ZPP
Jednolity rynek cyfrowy UE: katalizator rozwoju firm z regionu CEE – Informacja Prasowa
W czwartek, 14 listopada 2024 roku, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP) we współpracy z SME Connect zorganizował śniadanie robocze zatytułowane „Jednolity rynek cyfrowy UE: katalizator rozwoju firm z regionu CEE” w Parlamencie Europejskim w Brukseli, Belgia.
Jednolity rynek cyfrowy UE: katalizator rozwoju firm z regionu CEE
Sektor e-commerce w regionie Europy Środkowo- -Wschodniej (CEE) w ostatnich latach doświadcza dynamicznego rozwoju, głównie dzięki postępującej cyfryzacji gospodarek oraz integracji z Jednolitym Rynkiem Cyfrowym (JRC) Unii Europejskiej. Integracja ta umożliwia przedsiębiorstwom, zwłaszcza małym i średnim firmom (MŚP), dostęp do nowych rynków, co pozytywnie wpływa na ich konkurencyjność i możliwości handlu transgranicznego.
Polityka przemysłowa oparta na misji – Opinia Głównego Ekonomisty ZPP
Po wielkim kryzysie finansowym lat 2007-9 zaczęły rozwijać się nowe koncepcje polityki gospodarczej, a zwłaszcza polityki przemysłowej i R&D. Wśród ekonomistów, którzy podłożyli ideowe podstawy pod ich rozwój wskazać trzeba Mariannę Mazzucato, londyńską ekonomistkę która ukuła termin ekonomia misji (Mission economy) i związaną z nim koncepcję polityki przemysłowej zorientowanej na wielkie cele – misje (mission-oriented industrial policy).