Warszawa, 10 lutego 2021 r.
ZPP poparł Stanowisko większości partnerów społecznych w Radzie Dialogu Społecznego ws. zapowiadanego przez rząd podatkowi od reklam
ZPP konsekwentnie oraz krytycznie ocenia każdego rodzaju podatki sektorowe. Co więcej, sprzeciwiamy się wprowadzaniu nowych obciążeń w trudnym okresie walki z epidemią koronawirusa. Obecny rok jest krytyczny dla wszystkich firm działających w Polsce. Wprowadzanie w tym czasie dodatkowych obciążeń dla pracowników czy przedsiębiorców, zasługuje na sprzeciw.
W związku z powyższym, ZPP poparł Stanowisko większości partnerów społecznych w Radzie Dialogu Społecznego ws. zapowiadanego przez rząd podatkowi od reklam.
Osobny komunikat ZPP w sprawie podatku od reklam znajduje się na stronie: https://zpp.net.pl/oswiadczenie-zpp-ws-podatku-medialnego/
Zobacz: Stanowisko partnerów społecznych w RDS. Brak wolnych mediów osłabi dialog społeczny
Fot. Free-Photos / pixabay.com