Wydarzenia
25.11.2015
Monitoring mediów, content marketing w MŚP
Warszawa, 12.11.2015
Seminarium ZPP:
Jak wykorzystać monitoring mediów i content marketing w prowadzeniu biznesu?
Monitoring mediów – Internet – Social media – Wizerunek firmy
Na najbliższym seminarium będą Państwo mieli szansę zapoznać się z pojęciem monitoringu mediów oraz usłyszeć o jego znaczeniu w prowadzeniu firmy. Pomoże to w odpowiedzi na pytania w jaki sposób wykorzystać monitoring w prowadzeniu własnego biznesu oraz jak mierzyć wizerunek swojej firmy w Internecie?
Dowiedzą się Państwo jak odpowiednio prowadzić komunikację internetową, aby miało to bezpośredni wpływ na pozyskiwanie klientów.
Seminarium adresowane jest do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Warsztaty odbędą się 25 listopada 2015 r. godz. 10.00 – 13.00 (w tym 15 minutowa przerwa kawowa), w siedzibie Związku Przedsiębiorców i Pracodawców przy Krakowskim Przedmieściu 6, lok. 16 w Warszawie.
AGENDA SPOTKANIA:
• Problemy informacyjne w epoce mediów społecznościowych;
• Wyzwania badawcze w Internecie;
• Pomiar wizerunku internetowego;
• Social media w Polsce i na świecie;
• Rodzaje działań w poszczególnych serwisach;
• Pomocne narzędzia Content Marketingu;
• Analityka danych internetowych.
PROWADZĄCY:
dr Robert Stalmach – Prezes Newspoint. Doświadczenie zdobywał w mediach tradycyjnych i elektronicznych (Agora SA) oraz w konsultingu (Arthur Andersen). Z wyróżnieniem ukończył studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, na którym kilka lat później obronił pracę doktorską na temat korzyści akcjonariuszy w koncepcji zarządzania przez wartość. Autor i współautor książek i artykułów z dziedziny zarządzania, ekonomii, mediów i nowych technologii. Wykładowca INE PAN i WSFiZ w Warszawie. Uczestnik projektu badawczego na uniwersytecie w Augsburgu, a także programów executive na INSEAD i IFRA/eNews. Certyfikator energetyczny wpisany na listę Ministra Infrastruktury (nr wpisu 2520). Ekspert Komisji Europejskiej programu Horizon 2020.
Dorota Pindel – Specjalista od Social Media w Newspoint. Absolwentka Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. DYPLOM ten zdobyła w dwóch specjalizacjach Filologii polskiej – medialnej i kulturoznawczej. Dwa lata później z tytułem magistra Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie ukończyła studia na kierunku Filologia Polska. Równolegle uzyskała dyplom Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonomii w Krakowie w zakresie Reklamy i Public Relations. Pasjonuje się Internetem, nowoczesnymi technologiami oraz psychologią perswazji.
Igor Rudnicki – Analityk Newspoint Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Doświadczenie zawodowe zdobywał w redakcjach gazet i telewizji oraz w firmach zajmujących się badaniami rynku i opinii publicznej. Obecnie w Newspoint odpowiada za kontakty marketingowe i działania content marketing.
Paweł Mackiewicz– Analityk Newspoint. Absolwent Socjologii oraz Podyplomowego Studium Ewaluacji. Członek Polskiego Towarzystwa Socjologicznego oraz PTBRiO. Badacz z wieloletnim stażem; od 4 lat związany z badaniami marketingowymi. Doświadczenie zdobywał w firmach badawczych i agencjach interaktywnych (gdzie zajmował się analizami social media). Prywatnie fan żeglarstwa, narciarstwa i smacznego jedzenia.
Seminarium odbywa się w ramach cyklu warsztatów i szkoleń dla przedsiębiorców sektora MSP. Koszt udziału w seminarium wynosi 149 zł + 23% VAT. Dla Członków ZPP udział jest bezpłatny.
Zgłoszenia i informacje:
Marta Radziak
Email/ m.radziak@zpp.net.pl
Tel/ 22 826 08 31
Zdjęcie na licencji CC, źródło: Flickr.com/Filipino Outsourcers
