• PL
  • EN
  • szukaj

    Wydarzenia

    16.09.2015

    Warsztaty ZPP: Systemy wartości

    27.08.2015


    Warsztaty ZPP: W jaki sposób wykorzystać potencjał pracowników i klientów znając ich systemy wartości i strategie myślenia?

    SYSTEM WARTOŚCI – MYŚLENIE – DZIAŁANIE


    W trakcie zajęć poznasz systemy wartości oraz strategie myślenia i działania, które przekładają się na funkcjonowanie Twojego biznesu.Wiedzę o nich możesz wykorzystać, aby być bardziej skutecznym w realizowaniu celów, bardziej przekonującym w budowaniu relacji z klientami, lepiej motywować innych. Jeśli chcesz, możesz dowiedzieć się także w jaki sposób dopasować styl myślenia człowieka do wykonywanej pracy. 

    Wyjdź z pudełka! Pracuj z sukcesem!

    Uczestnicząc w warsztacie:

    • nauczysz się rozpoznawać systemy wartości: swoje, klientów, pracowników;
    • dowiesz się, na co zwracać uwagę w relacji z klientami, aby być bardziej skutecznym;
    • poznasz koncepcję budowania relacji z klientami i pracownikami w oparciu o wartości i strategie myślenia;
    • nauczysz się wykorzystywać tę wiedzę do lepszej komunikacji z klientami i pracownika. 

     

    Warsztaty odbędą się 16 września 2015 r.  godz. 10.00 – 13.15 (w tym 15 minutowa przerwa kawowa), w siedzibie Związku Przedsiębiorców i Pracodawców przy Krakowskim Przedmieściu 6, lok. 16 w Warszawie. Spotkanie adresowane jest do przedsiębiorców, właścicieli firm, handlowców, menedżerów sprzedaży, menedżerów HR, etc.

    AGENDA SPOTKANIA

    1. Systemy wartości według Gravesa.
    2. Rozpoznanie swoich systemów wartości w kontekście własnego biznesu.
    3. Ćwiczenie rozpoznawania systemów wartości innych.
    4. Zastosowanie nowej wiedzy w sprzedaży i komunikacji.

    PROWADZĄCY 

    Dagmara Miąsek 

    Dagmara Miąsek
        Partner w Pracowni Satysfakcji. Pracuje w podejściu systemowym dostrzegając i rozumiejąc cały kontekst, w którym funkcjonuje klient i organizacja. Współpracuje we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań służących budowaniu przewagi konkurencyjnej oraz osiąganiu pożądanych efektów biznesowych.Wspiera kobiety na stanowiskach menedżerskich w budowaniu strategii godzenia życia osobistego i zawodowego. Pracuje zgodnie ze standardami Kodeksu Etycznego ICC i Izby Coachingu. 

    Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie psychologii, zarządzania, ekonomii i biznesu oraz doświadczenie menedżerskie w obszarze HR.
    Od 2004 roku przeprowadziła ponad 1.000 godzin sesji coachingowych – indywidualnych, biznesowych, zespołowych, grupowych. Wspiera menedżerów we wzmacnianiu pewności siebie, poczucia własnej wartości oraz godzeniu życia zawodowego z prywatnym. Współpracuje z Izbą Coachingu.

     

    Tomasz Zawadzki

    Tomasz Zawadzki

    Wdraża MindSonar w Polsce oraz organizuje warsztaty certyfikacyjne. Trener kompetencji miękkich ze specjalizacją w technikach sprzedaży oraz coach i konsultant. Prowadzi warsztaty na temat: komunikacji, negocjacji, zarządzania sprzedażą, stylów myślenia i rekrutacji.

         Absolwent studiów podyplomowych Coaching w organizacji na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pracował w grupach kapitałowych: KBC, Hypovereinsbank, Liberty. Wdrażał profile rekrutacyjne sprzedawców, modele coachingu sprzedażowego dla sieci, standaryzację pracy sieci, systemy wynagradzania promujące elementy motywacyjne, systemy raportowania sprzedaży. Przez wiele lat pracował jako: kierownik sprzedaży, dyrektor oddziału, dyrektor regionu.

        

     




    Seminarium odbywa się w ramach cyklu warsztatów i szkoleń dla przedsiębiorców sektora MSP. Koszt udziału w seminarium wynosi 149 zł + 23% VAT. Dla Członków ZPP udział jest bezpłatny.


    Logo Pracownia Satysfakcji


    Zgłoszenia i informacje:
    Marta Radziak
    Email/ biuro@zpp.net.pl
    Tel/ 22 826 08 31

     

    Dla członków ZPP

    Nasze strony

    Subskrybuj nasze newslettery