Wydarzenia
24.03.2021
Webinar ZPP: “Jak skutecznie przeprowadzić proces mediacji – wskazówki dla pracodawców”
Warszawa, 18 marca 2021 r.
Webinar ZPP pt. “Jak skutecznie przeprowadzić proces mediacji –
wskazówki dla pracodawców”
24 marca (środa) godz. 14:00, platforma ZOOM
Pandemia COVID-19 i związane z nią utrudnienia bezpośrednio wpływają na sytuację przedsiębiorców i pracowników. Pojawiające się w miejscu pracy konflikty można skutecznie rozwiązywać z wykorzystaniem alternatywnych metod rozwiązywania sporów, w tym mediacji. Podczas webinaru zostaną przedstawione wskazówki dla pracodawców o tym jak skutecznie przeprowadzić proces mediacji.
Powyższe zagadnienia będą przedstawiane przez specjalistów z zakresu prawa i ekonomii, a także samych mediatorów.
W wydarzeniu wezmą udział:
Karolina Kanclerz – Radca prawny, partner w PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global
Marcin Szlasa – Rokicki – Radca prawny, starszy prawnik w PCS Paruch Chruściel Schiffter | Littler Global
Moderator:
Jakub Bińkowski – Dyrektor Departamentu Prawa i Legislacji ZPP
Wydarzenie jest zamknięte, rejestracja jest obowiązkowa. Aby w nim uczestniczyć należy kliknąć
w link: https://zoom.us/webinar/register/WN_LHHc6S9ZROasY3MZfdXcXw
UWAGA! Liczba uczestników ograniczona jest do 100 osób.
Pozostałe osoby zachęcamy do oglądania transmisji live na Facebooku: www.facebook.com/zwiazekprzedsiebiorcow
Osoby zarejestrowane przez ZOOM uzyskają dostęp do bezpłatnych “pigułek wiedzy” podsumowujących kluczowe wnioski i informacje ze spotkania, a także otrzymają w przyszłości w wersji elektronicznej broszurę zawierającą komplet praktycznych informacji dotyczących prowadzenia mediacji w miejscu pracy.
Webinary organizowane są w ramach prowadzonego przez ZPP projektu pt. „Mediacje między pracodawcą a pracownikami jako sposób na rozwiązywanie konfliktów w czasie pandemii COVID-19”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.