• PL
  • EN
  • szukaj

    Aktualności

    Jurek Owsiak Osobą Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017



    28.04.2017


    ZPP oraz WEI objęły patronatem galę Premium Brand 2017, która odbyła się 27 kwietnia 2017 roku



    Już po raz 12. Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” ogłosiła laureatów badania reputacji osób, marek i firm. Osobą Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017 został Jurek Owsiak. Uhonorowano również 8 marek, które otrzymały tytuł Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017. Wyniki badania przedstawiono podczas uroczystej gali 27 kwietnia br.


    Premium Brand 2017 – marki wysokiej reputacji

    Badanie reputacji Premium Brand od 12 lat nieprzerwanie analizuje poziom reputacji marek i firm. Realizowane jest w grupie prawie 10 000 respondentów. W tegorocznej edycji po raz trzeci zbadano także reputację osób o ogólnopolskiej rozpoznawalności. Wśród silnych marek osobistych znaleźli się wybitni działacze, osobistości kultury, dziennikarze i sportowcy. Prestiżowy tytuł Osoby Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017 otrzymał Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Dotychczas wyróżnienia w tej kategorii odebrały Janina Ochojska (2015 r.) i Anna Dymna (2016 r.).

    Respondenci biorący udział w badaniu oceniali wytypowane osoby, biorąc pod uwagę poziom zaufania społecznego, zaangażowanie i działalność publiczną oraz wiarygodność. Odpowiadali również na pytanie o wizerunek medialny postaci, czyli o to, jakiego rodzaju informacje o wymienionych osobach docierały do nich częściej (pozytywne czy negatywne), a także, czy uznają tę osobę za kogoś godnego polecenia i wystawiliby jej referencje. Na podstawie udzielonych odpowiedzi został utworzony wskaźnik reputacji Premium Brand, przyjmujący wartości od 0 do 100.


    Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017

    Podczas uroczystej gali Premium Brand 2017 uhonorowano także wyróżniające się marki, które według respondentów są najbardziej wiarygodne i cieszą się najwyższą reputacją. Oto lista laureatów w kategorii:


    Marka Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017

    Beckers
    Elektrix
    Naturalna woda mineralna Cisowianka
    Netia
    Ochnik
    Oknoplast
    RTV Euro AGD
    Żywiec Zdrój

    Badanie reputacji zostało przeprowadzone wśród osób znających daną markę lub firmę, które oceniły: zaufanie do marki, referencje (lojalność wobec marki), atmosferę medialną towarzyszącą marce, zaangażowanie społeczne (CSR), wizerunek marki (firmy) jako pracodawcy. Próba liczyła prawie 10 000 polskich konsumentów w wieku od 15 lat wzwyż. Łącznie przebadano reputację ponad 200 marek i firm w 20 kategoriach produktów i usług.

    Autorką metodologii badania reputacji Premium Brand jest prof. UW Dominika Maison, ekspert w dziedzinie badań rynkowych i społecznych. Badanie zostało przeprowadzone przez Maison&Partners na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna.

    Związek Przedsiębiorców i Pracodawców oraz Warsaw Enterprise Institute objęły patronatem galę Premium Brand 2017.

    Najnowsze artykuły

    Apel do Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Pana Andrzeja Dudy

    Szanowny Panie Prezydencie, zwracamy się do Pana z apelem o podpisanie ustawy wprowadzającej zmiany w konstrukcji składki zdrowotnej dla przedsiębiorców. Proponowana regulacja stanowi długo oczekiwaną odpowiedź na realne problemy mikroprzedsiębiorców, szczególnie tych funkcjonujących w małych miejscowościach. To właśnie te podmioty – niewielkie, lokalne firmy – najbardziej odczuły negatywne skutki reform podatkowo-składkowych wprowadzonych w 2022 roku. Jak pokazują dane, od tamtego czasu liczba zawieszanych i zamykanych działalności gospodarczych wyraźnie rośnie – tylko w 2022 roku zawieszono ich aż o 24% więcej niż rok wcześniej, a trend ten utrzymuje się w kolejnych latach. Zjawisko to prowadzi do osłabienia lokalnych społeczności, ograniczenia dostępu mieszkańców do podstawowych usług oraz przyczynia się do postępującego wyludniania mniejszych miejscowości.

    ZPP zabiera głos w sprawie Clean Industrial Deal: uwagi i stanowisko

    Związek Przedsiębiorców i Pracodawców pozytywnie ocenia cele Pakietu dla Czystego Przemysłu, jednak podkreśla konieczność dostosowania strategii do realiów krajowych. Transformacja energetyczna powinna iść w parze z utrzymaniem konkurencyjności przemysłu oraz stabilnością cen energii.

    Inkluzywność jako konieczność, nie opcja – wnioski z okrągłego stołu o sytuacji osób z chorobami przewlekłymi na rynku pracy, części projektu ZPP „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

    Okrągły stół ZPP w ramach kampanii „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu” poświęcony był roli osób z chorobami przewlekłymi na rynku pracy. W obliczu starzejącego się społeczeństwa i rosnącego deficytu pracowników, temat aktywizacji zawodowej tej grupy nabiera nowego, nie tylko etycznego, ale też gospodarczego wymiaru. W debacie udział wzięli parlamentarzyści, przedstawiciele firm oraz organizacji pozarządowych, a także eksperci z dziedziny HR i prawa pracy.

    Dla członków ZPP

    Nasze strony

    Subskrybuj nasze newslettery