• PL
  • EN
  • szukaj

    Aktualności

    Ruszyła 10. edycja Premium Brand



    25.02.2015

    Wystartowała 10. edycja Premium Brand – rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do projektu. Premium Brand zbada reputację marek i firm obecnych na polskim rynku oraz wybierze Marki Wysokiej Reputacji.

    Realizowany regularnie od 2006 roku Premium Brand to jedyny projekt na polskim rynku badający reputację marki i traktujący ją jako mierzalny wskaźnik przewagi konkurencyjnej. To również jedno z nielicznych przedsięwzięć marketingowych, w którym laureaci wyłaniani są na podstawie profesjonalnej analizy obiektywnych danych. Celem projektu jest wsparcie działań promocyjnych marek i firm o wysokiej reputacji.

    Objęliśmy patronat nad projektem.

    Metodologię badania reputacji opracowała profesor UW Dominika Maison, ekspert w dziedzinie badań rynkowych i społecznych oraz założycielka Domu Badawczego Maison. Według Dominiki Maison reputacja marki to istotny wskaźnik sukcesu rynkowego marki – stanowi podstawę wizerunku marki, jest jednym z determinantów wyborów konsumenckich i źródłem lojalności wobec marki. Zaprojektowane przez nią badanie to metoda trafnego i rzetelnego pomiaru reputacji marki, odpowiednia do zastosowania na polskim rynku.

    W tegorocznej edycji badanie na reprezentatywnej próbie polskich konsumentów przeprowadzi Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna. Próba będzie liczyć minimum 2500 osób. Co najmniej 500 respondentów oceni każdą markę na pięciu wymiarach, na podstawie których zbudowany zostanie globalny wskaźnik reputacji. Wspomniane wymiary to: zaufanie wobec marki, atmosfera medialna, społeczne zaangażowanie, marka/firma jako pracodawca, referencje (lojalność). Każdy uczestnik projektu otrzyma profesjonalny raport z badania przygotowany przez Dom Badawczy Maison. Oprócz globalnego wskaźnika, w raporcie prezentowane są oceny na poszczególnych wymiarach oraz uśredniona ocena całej kategorii na tle kategorii konkurencyjnych. W tym roku organizator wprowadził możliwość poszerzenia badania oraz raportu o dodatkowe pytania stworzone na potrzeby konkretnej marki lub firmy.

    Laureatów – Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand  poznamy już za kilka miesięcy.

    Zgłoszenia do projektu będą przyjmowane do 15 marca 2015 roku. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie projektu.

    PARTNERZY PROJEKTU:

    Więcej  informacji udziela:         
    Beata Kolterman / Fundacja „Premium Brand“
    Tel/ 501 184 165
    Email/ biuro@premiumbrand.com.pl 
    www: www.premiumbrand.com.pl

             

    Zapisz

    Najnowsze artykuły

    Apel do Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Pana Andrzeja Dudy

    Szanowny Panie Prezydencie, zwracamy się do Pana z apelem o podpisanie ustawy wprowadzającej zmiany w konstrukcji składki zdrowotnej dla przedsiębiorców. Proponowana regulacja stanowi długo oczekiwaną odpowiedź na realne problemy mikroprzedsiębiorców, szczególnie tych funkcjonujących w małych miejscowościach. To właśnie te podmioty – niewielkie, lokalne firmy – najbardziej odczuły negatywne skutki reform podatkowo-składkowych wprowadzonych w 2022 roku. Jak pokazują dane, od tamtego czasu liczba zawieszanych i zamykanych działalności gospodarczych wyraźnie rośnie – tylko w 2022 roku zawieszono ich aż o 24% więcej niż rok wcześniej, a trend ten utrzymuje się w kolejnych latach. Zjawisko to prowadzi do osłabienia lokalnych społeczności, ograniczenia dostępu mieszkańców do podstawowych usług oraz przyczynia się do postępującego wyludniania mniejszych miejscowości.

    ZPP zabiera głos w sprawie Clean Industrial Deal: uwagi i stanowisko

    Związek Przedsiębiorców i Pracodawców pozytywnie ocenia cele Pakietu dla Czystego Przemysłu, jednak podkreśla konieczność dostosowania strategii do realiów krajowych. Transformacja energetyczna powinna iść w parze z utrzymaniem konkurencyjności przemysłu oraz stabilnością cen energii.

    Inkluzywność jako konieczność, nie opcja – wnioski z okrągłego stołu o sytuacji osób z chorobami przewlekłymi na rynku pracy, części projektu ZPP „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

    Okrągły stół ZPP w ramach kampanii „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu” poświęcony był roli osób z chorobami przewlekłymi na rynku pracy. W obliczu starzejącego się społeczeństwa i rosnącego deficytu pracowników, temat aktywizacji zawodowej tej grupy nabiera nowego, nie tylko etycznego, ale też gospodarczego wymiaru. W debacie udział wzięli parlamentarzyści, przedstawiciele firm oraz organizacji pozarządowych, a także eksperci z dziedziny HR i prawa pracy.

    Dla członków ZPP

    Nasze strony

    Subskrybuj nasze newslettery