Warszawa, 8 stycznia 2018 r.
Wystartował serwis internetowy dla wszystkich Członków ZPP DOBRY.BIZ
Związek Przedsiębiorców i Pracodawców wystartował 8 stycznia 2018 r. z nowym projektem dobry.biz skierowanym do wszystkich swoich członków.
Dobry.biz to serwis internetowy, który oferuje atrakcyjne rabaty dla członków ZPP oraz członków organizacji lokalnych i branżowych.
W serwisie poza oferowanymi rabatami można skorzystać z rozbudowanej bazy wzorów pism, prawnika online oraz przeczytać o zmieniających się przepisach w cotygodniowym Biuletynie Prawo i Legislacja.
Nadrzędnym celem projektu jest wyrównanie szans firm z sektora MSP, umożliwienie im przystąpienia do programu biznesowo-lojalnościowo-benefitowego. Dzięki programowi, firmy będą mogły udzielać rabatów na swoje usługi jak i korzystać z rabatów oferowanych przez innych członków. Pozwoli to na zwiększenie sprzedaży i jednocześnie budowanie lepszej reputacji biznesowej.
Małe i średnie przedsiębiorstwa są stymulatorem gospodarki. W Polsce jeszcze nie wdrożono w sposób efektywny takiego programu, który znacząco przyczyniłby się do wsparcia sektora MŚP.
Korzyści dla małych i średnich przedsiębiorców wynikające z przystąpienia do projektu dobry.biz to możliwość wyróżnienia się na rynku, zdobycie dobrej reputacji, rozwój i wzrost konkurencyjności. Wielkie firmy oceniane są przez liczne rankingi. Mały biznes nie ma takiej możliwości. Dobry.biz pozwala dobrym i rzetelnym firmom wyróżnić się na rynku.
Co zyskuje przedsiębiorca korzystając z serwisu?
- Kanał sprzedaży do firm i ich właścicieli,
- Kontakty i spotkania biznesowe,
- Grupy zakupowe oraz atrakcyjne zniżki i rabaty,
- Pełną obsługę prawną (poza reprezentacją),
- Bieżącą informację o zmianach w prawie,
- Bazę umów biznesowych i pism prawnych,
- Obronę w przypadku nieuzasadnionych represji ze strony organów państwa,
- Konferencje, szkolenia i warsztaty,
- Poprawę warunków działania dla firm.
Korzyści dla konsumentów to ułatwienie wyboru usługodawcy, eliminowanie nieuczciwych przedsiębiorców z rynku, wyższa jakość życia i usług.
W ogólnym rozumieniu dobry.biz to kompleksowy program lojalnościowo–relacyjno-rozwojowy, którego celem nadrzędnym jest rozwój firm z sektora MSP.
Rozwijaj swoją firmę razem z nami! Więcej informacji znajdziesz na stronie dobry.biz