• PL
  • EN
  • szukaj

    Aktualności

    Wystartował serwis internetowy dla wszystkich Członków ZPP DOBRY.BIZ



    Warszawa, 8 stycznia 2018 r.

     

    Wystartował serwis internetowy dla wszystkich Członków ZPP DOBRY.BIZ

     

    Związek Przedsiębiorców i Pracodawców wystartował 8 stycznia 2018 r. z nowym projektem dobry.biz skierowanym do wszystkich swoich członków.

    Dobry.biz to serwis internetowy, który oferuje atrakcyjne rabaty dla członków ZPP oraz członków organizacji lokalnych i branżowych.

    W serwisie poza oferowanymi rabatami można skorzystać z rozbudowanej bazy wzorów pism, prawnika online oraz przeczytać o zmieniających się przepisach w cotygodniowym Biuletynie Prawo i Legislacja.

    Nadrzędnym celem projektu jest wyrównanie szans firm z sektora MSP, umożliwienie im przystąpienia do programu biznesowo-lojalnościowo-benefitowego. Dzięki programowi, firmy będą mogły udzielać rabatów na swoje usługi jak i korzystać z rabatów oferowanych przez innych członków. Pozwoli to na zwiększenie sprzedaży i jednocześnie budowanie lepszej reputacji biznesowej.

    Małe i średnie przedsiębiorstwa są stymulatorem gospodarki. W Polsce jeszcze nie wdrożono w sposób efektywny takiego programu, który znacząco przyczyniłby się do wsparcia sektora MŚP.

    Korzyści dla małych i średnich przedsiębiorców wynikające z przystąpienia do projektu dobry.biz to możliwość wyróżnienia się na rynku, zdobycie dobrej reputacji, rozwój i wzrost konkurencyjności. Wielkie firmy oceniane są przez liczne rankingi. Mały biznes nie ma takiej możliwości. Dobry.biz pozwala dobrym i rzetelnym firmom wyróżnić się na rynku.

    Co zyskuje przedsiębiorca korzystając z serwisu?

    • Kanał sprzedaży do firm i ich właścicieli,
    • Kontakty i spotkania biznesowe,
    • Grupy zakupowe oraz atrakcyjne zniżki i rabaty,
    • Pełną obsługę prawną (poza reprezentacją),
    • Bieżącą informację o zmianach w prawie,
    • Bazę umów biznesowych i pism prawnych,
    • Obronę w przypadku nieuzasadnionych represji ze strony organów państwa,
    • Konferencje, szkolenia i warsztaty,
    • Poprawę warunków działania dla firm.

    Korzyści dla konsumentów to ułatwienie wyboru usługodawcy, eliminowanie nieuczciwych przedsiębiorców z rynku, wyższa jakość życia i usług.

    W ogólnym rozumieniu dobry.biz to kompleksowy program lojalnościowo–relacyjno-rozwojowy, którego celem nadrzędnym jest rozwój firm z sektora MSP.

    Rozwijaj swoją firmę razem z nami! Więcej informacji znajdziesz na stronie dobry.biz

    Dla członków ZPP

    Nasze strony

    Subskrybuj nasze newslettery