• PL
  • EN
  • szukaj

    Aktualności

    Wystartował serwis internetowy dla wszystkich Członków ZPP DOBRY.BIZ



    Warszawa, 8 stycznia 2018 r.

     

    Wystartował serwis internetowy dla wszystkich Członków ZPP DOBRY.BIZ

     

    Związek Przedsiębiorców i Pracodawców wystartował 8 stycznia 2018 r. z nowym projektem dobry.biz skierowanym do wszystkich swoich członków.

    Dobry.biz to serwis internetowy, który oferuje atrakcyjne rabaty dla członków ZPP oraz członków organizacji lokalnych i branżowych.

    W serwisie poza oferowanymi rabatami można skorzystać z rozbudowanej bazy wzorów pism, prawnika online oraz przeczytać o zmieniających się przepisach w cotygodniowym Biuletynie Prawo i Legislacja.

    Nadrzędnym celem projektu jest wyrównanie szans firm z sektora MSP, umożliwienie im przystąpienia do programu biznesowo-lojalnościowo-benefitowego. Dzięki programowi, firmy będą mogły udzielać rabatów na swoje usługi jak i korzystać z rabatów oferowanych przez innych członków. Pozwoli to na zwiększenie sprzedaży i jednocześnie budowanie lepszej reputacji biznesowej.

    Małe i średnie przedsiębiorstwa są stymulatorem gospodarki. W Polsce jeszcze nie wdrożono w sposób efektywny takiego programu, który znacząco przyczyniłby się do wsparcia sektora MŚP.

    Korzyści dla małych i średnich przedsiębiorców wynikające z przystąpienia do projektu dobry.biz to możliwość wyróżnienia się na rynku, zdobycie dobrej reputacji, rozwój i wzrost konkurencyjności. Wielkie firmy oceniane są przez liczne rankingi. Mały biznes nie ma takiej możliwości. Dobry.biz pozwala dobrym i rzetelnym firmom wyróżnić się na rynku.

    Co zyskuje przedsiębiorca korzystając z serwisu?

    • Kanał sprzedaży do firm i ich właścicieli,
    • Kontakty i spotkania biznesowe,
    • Grupy zakupowe oraz atrakcyjne zniżki i rabaty,
    • Pełną obsługę prawną (poza reprezentacją),
    • Bieżącą informację o zmianach w prawie,
    • Bazę umów biznesowych i pism prawnych,
    • Obronę w przypadku nieuzasadnionych represji ze strony organów państwa,
    • Konferencje, szkolenia i warsztaty,
    • Poprawę warunków działania dla firm.

    Korzyści dla konsumentów to ułatwienie wyboru usługodawcy, eliminowanie nieuczciwych przedsiębiorców z rynku, wyższa jakość życia i usług.

    W ogólnym rozumieniu dobry.biz to kompleksowy program lojalnościowo–relacyjno-rozwojowy, którego celem nadrzędnym jest rozwój firm z sektora MSP.

    Rozwijaj swoją firmę razem z nami! Więcej informacji znajdziesz na stronie dobry.biz

    Najnowsze artykuły

    Apel do Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Pana Andrzeja Dudy

    Szanowny Panie Prezydencie, zwracamy się do Pana z apelem o podpisanie ustawy wprowadzającej zmiany w konstrukcji składki zdrowotnej dla przedsiębiorców. Proponowana regulacja stanowi długo oczekiwaną odpowiedź na realne problemy mikroprzedsiębiorców, szczególnie tych funkcjonujących w małych miejscowościach. To właśnie te podmioty – niewielkie, lokalne firmy – najbardziej odczuły negatywne skutki reform podatkowo-składkowych wprowadzonych w 2022 roku. Jak pokazują dane, od tamtego czasu liczba zawieszanych i zamykanych działalności gospodarczych wyraźnie rośnie – tylko w 2022 roku zawieszono ich aż o 24% więcej niż rok wcześniej, a trend ten utrzymuje się w kolejnych latach. Zjawisko to prowadzi do osłabienia lokalnych społeczności, ograniczenia dostępu mieszkańców do podstawowych usług oraz przyczynia się do postępującego wyludniania mniejszych miejscowości.

    ZPP zabiera głos w sprawie Clean Industrial Deal: uwagi i stanowisko

    Związek Przedsiębiorców i Pracodawców pozytywnie ocenia cele Pakietu dla Czystego Przemysłu, jednak podkreśla konieczność dostosowania strategii do realiów krajowych. Transformacja energetyczna powinna iść w parze z utrzymaniem konkurencyjności przemysłu oraz stabilnością cen energii.

    Inkluzywność jako konieczność, nie opcja – wnioski z okrągłego stołu o sytuacji osób z chorobami przewlekłymi na rynku pracy, części projektu ZPP „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

    Okrągły stół ZPP w ramach kampanii „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu” poświęcony był roli osób z chorobami przewlekłymi na rynku pracy. W obliczu starzejącego się społeczeństwa i rosnącego deficytu pracowników, temat aktywizacji zawodowej tej grupy nabiera nowego, nie tylko etycznego, ale też gospodarczego wymiaru. W debacie udział wzięli parlamentarzyści, przedstawiciele firm oraz organizacji pozarządowych, a także eksperci z dziedziny HR i prawa pracy.

    Dla członków ZPP

    Nasze strony

    Subskrybuj nasze newslettery