Prezes Zarządu i właściciel firmy New Derm, absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu i podyplomowych studiów menedżerskich na SGH, radca prawny.
Związana z branżą mediową i reklamową od 1990 roku. W latach 1990-1995 pełniła funkcje Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego Radia Eska, a następne 5 lat Wiceprezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego RMF FM. Kolejne lata to stanowiska: Wiceprezes Zarządu Fundacji Warta, Dyrektor Biura Marketingu TU na Życie Warta Vita S.A, Dyrektor Biura Marketingu i PR TUiR Warta S.A., Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel S.A. i Dyrektor Marketingu Presspublica Sp. z o.o. (wydawca dziennika „Rzeczpospolita”).
Ekspert z dziedziny marketingu i zarządzania.
Ekspert w zakresie finansów, ekonomii i rynku kapitałowego. Makler Papierów Wartościowych z uprawnieniami doradztwa inwestycyjnego. Prowadził family office oraz pracował w biurach maklerskich Banku Handlowego oraz Societe Generale Securities.
W PKN Orlen pełnił funkcję doradcy zarządu ds. finansowo-ekonomicznych oraz kierownika działu kontrolingu operacyjnego. W Polimex-Mostostal pracował jako project manager w biurze fuzji i przejęć, w Presspublica (wydawca Rzeczpospolitej i Parkietu) jako wiceprezes ds. operacyjnych. Zdobył doświadczenie w zakresie relacji inwestorskich pracując jako dyrektor w Grupie CAIB Polska oraz MMT Management. Niezależny członek rad nadzorczych spółek giełdowych oraz członek ich komitetów audytu.
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Członek Rady Nadzorczej ZPP
Przez lata zawodowo związana z branżą edukacyjną, w której zarządzała projektami szkoleniowymi i doradczymi. Współpracuje z WEI i ZPP od samego początku ich istnienia. Najpierw jako członek założyciel a następnie Dyrektor Centrum Finansów odpowiedzialna za pozyskiwanie dotacji unijnych na projekty rozwojowe. W latach 2015/16 była Dyrektorem Krajowego Ośrodka Wpierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej. Posiada wykształcenie wyższe oraz dyplom MBA z Oxford Brookes University. Absolwentka studiów podyplomowych o kierunku HR Business Partner na Akademii L. Koźmińskiego.
Prywatnie – zwolenniczka jazdy na rowerze o każdej porze roku a także miłośniczka spływów kajakowych i biwakowania w odludnych zakątkach Polski.
Dyrektor Trames Zbigniew Sulewski, firmy zajmującej się usługami redakcyjnymi, public relations, sponsoringiem, consultingiem oraz szkoleniami.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.
Autor wielu artykułów prasowych. Dziennikarz i redaktor zajmujący się dziennikarstwem śledczym, tematyką ekonomiczną oraz integracją europejską.
Niejednokrotnie przeprowadzał wywiady z czołowymi przedstawicielami polskiego i zagranicznego biznesu, politykami, osobami kierującymi gospodarką państwa. Często pojawia się w mediach (głównie regionalnych) jako ekspert ekonomiczny. Współpracuje również z Centrum im. Adama Smitha jako doradca do spraw mediów oraz rozwoju obszarów zacofanych ekonomicznie, kierownik programu Wschód zajmującej się współpracą z krajami Europy Wschodniej.
Pomysłodawca i organizator działu ekonomicznego w „Kurierze Porannym” – dzienniku ukazującym się w północno-wschodniej Polsce. Twórca i redaktor naczelny czasopisma „Świat Alkoholi”.
Dwukrotnie nagrodzony „Ostrym Piórem” Business Centre Club „za propagowanie w swojej pracy zawodowej zasad przedsiębiorczości, wspierania idei wolnego rynku i szerzenie edukacji ekonomicznej”.
Zafascynowany sportem, mediami, filmem, teatrem, historią i turystyką.
Przedsiębiorca, konsultant i certyfikowany menadżer projektów. Specjalizuje się w tematyce zarządzania zmianą. Z branżą interaktywną związany od 2006 roku, z kilkuletnią przerwą, kiedy to próbował zmieniać świat działając w sferze publicznej. Odpowiadał wtedy
m.in. za przygotowanie koncepcji i koordynację projektów dotyczących rozwoju przedsiębiorczości, innowacyjności, transferu technologii, animacji klastrów, współpracy nauki z biznesem.
Prowadzi własną agencję interaktywną – 4 REAL, w której odpowiada za proces analizy biznesowej oraz tworzenie strategii. Doradza Klientom
m.in. w zakresie modeli biznesowych oraz szeroko rozumianego marketingu internetowego.
Pasjonat dobrze wykonywanej pracy, prozy Ayn Rand i sportów zespołowych.
Najnowsze komentarze