• PL
  • EN
  • szukaj

    Jolanta Wiśniewska

    Prezes Zarządu i właściciel firmy New Derm, absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu i podyplomowych studiów menedżerskich na SGH, radca prawny.

    Związana z branżą mediową i reklamową od 1990 roku. W latach 1990-1995 pełniła funkcje Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego Radia Eska, a następne 5 lat Wiceprezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego RMF FM. Kolejne lata to stanowiska: Wiceprezes Zarządu Fundacji Warta, Dyrektor Biura Marketingu TU na Życie Warta Vita S.A, Dyrektor Biura Marketingu i PR TUiR Warta S.A., Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel S.A. i Dyrektor Marketingu Presspublica Sp. z o.o. (wydawca dziennika „Rzeczpospolita”).

    Ekspert z dziedziny marketingu i zarządzania.

    Mariusz Pawlak

    Ekspert w zakresie finansów, ekonomii i rynku kapitałowego. Makler Papierów Wartościowych z uprawnieniami doradztwa inwestycyjnego. Prowadził family office oraz pracował w biurach maklerskich Banku Handlowego oraz Societe Generale Securities.

    W PKN Orlen pełnił funkcję doradcy zarządu ds. finansowo-ekonomicznych oraz kierownika działu kontrolingu operacyjnego. W Polimex-Mostostal pracował jako project manager w biurze fuzji i przejęć, w Presspublica (wydawca Rzeczpospolitej i Parkietu) jako wiceprezes ds. operacyjnych. Zdobył doświadczenie w zakresie relacji inwestorskich pracując jako dyrektor w Grupie CAIB Polska oraz MMT Management. Niezależny członek rad nadzorczych spółek giełdowych oraz członek ich komitetów audytu.

    Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

    Kamila Brzost

    Członek Rady Nadzorczej ZPP

    Przez lata zawodowo związana z branżą edukacyjną, w której zarządzała projektami szkoleniowymi i doradczymi. Współpracuje z WEI i ZPP od samego początku ich istnienia. Najpierw jako członek założyciel a następnie Dyrektor Centrum Finansów odpowiedzialna za pozyskiwanie dotacji unijnych na projekty rozwojowe. W latach 2015/16 była Dyrektorem Krajowego Ośrodka Wpierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej. Posiada wykształcenie wyższe oraz dyplom MBA z Oxford Brookes University. Absolwentka studiów podyplomowych o kierunku HR Business Partner na Akademii L. Koźmińskiego.

    Prywatnie –  zwolenniczka jazdy na rowerze o każdej porze roku a także miłośniczka spływów kajakowych i biwakowania w odludnych zakątkach Polski.

    Zbigniew Sulewski

    Dyrektor Trames Zbigniew Sulewski, firmy zajmującej się usługami redakcyjnymi, public relations, sponsoringiem, consultingiem oraz szkoleniami.

    Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

    Autor wielu artykułów prasowych. Dziennikarz i redaktor zajmujący się dziennikarstwem śledczym, tematyką ekonomiczną oraz integracją europejską.
    Niejednokrotnie przeprowadzał wywiady z czołowymi przedstawicielami polskiego i zagranicznego biznesu, politykami, osobami kierującymi gospodarką państwa. Często pojawia się w mediach (głównie regionalnych) jako ekspert ekonomiczny. Współpracuje również z Centrum im. Adama Smitha jako doradca do spraw mediów oraz rozwoju obszarów zacofanych ekonomicznie, kierownik programu Wschód zajmującej się współpracą z krajami Europy Wschodniej.

    Pomysłodawca i organizator działu ekonomicznego w „Kurierze Porannym” – dzienniku ukazującym się w północno-wschodniej Polsce. Twórca i redaktor naczelny czasopisma „Świat Alkoholi”.

    Dwukrotnie nagrodzony „Ostrym Piórem” Business Centre Club „za propagowanie w swojej pracy zawodowej zasad przedsiębiorczości, wspierania idei wolnego rynku i szerzenie edukacji ekonomicznej”.

    Zafascynowany sportem, mediami, filmem, teatrem, historią i turystyką.

    Mariusz Jas

    Przedsiębiorca, konsultant i certyfikowany menadżer projektów. Specjalizuje się w tematyce zarządzania zmianą. Z branżą interaktywną związany od 2006 roku, z kilkuletnią przerwą, kiedy to próbował zmieniać świat działając w sferze publicznej. Odpowiadał wtedy m.in. za przygotowanie koncepcji i koordynację projektów dotyczących rozwoju przedsiębiorczości, innowacyjności, transferu technologii, animacji klastrów, współpracy nauki z biznesem.
     
    Prowadzi własną agencję interaktywną – 4 REAL, w której odpowiada za proces analizy biznesowej oraz tworzenie strategii. Doradza Klientom m.in. w zakresie modeli biznesowych oraz szeroko rozumianego marketingu internetowego.
     
    Pasjonat dobrze wykonywanej pracy, prozy Ayn Rand i sportów zespołowych.

    Dla członków ZPP

    Nasze strony

    Subskrybuj nasze newslettery